خبرهای داغ:
سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: در روز قدس اسلام حیات دوباره یافت و تمام دنیای استکبار و ظلم در برابر اسلام زانو خواهد زد.
کد خبر: ۹۵۸۹۸۲۳
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم راهپیمایی روز قدس و تشییع پیکر شهید راه قدس، علی آقابابایی از شهدای کنسولگری در سوریه بیان کرد: امروز قزوین با فرزندان دلاور و بی همتای خود تا شهادت در راه قدس ایستادند و ما به همه دنیا اعلام می کنیم که مانند سرداران شهید راه قدس و علی آقابابایی ایستادیم و به برادران، وابستگان و دل بستگان شهید قول می دهیم در لباس سپاه و بسیج رژیم اشغالگر قدس را از کار خویش و سگ هار رژیم سلطه گر آمریکا را در منطقه نابود و‌ پشیمان خواهیم کرد و در میدان برای گرفتن انتقام لحظه ای درنگ نخواهیم نمود.

سردار رفیعی آتانی افزود: مردم قزوین همواره بی نظیر بودند و از میدان میرعماد تا مصلی نماز جمعه انبوه جمعیت برای اعلام میثاق با شهدای راه قدس آمدند، معتقدیم دست غیبی همواره به یاری این کشور و انقلاب آمده است و به الطاف الهی ایمان راسخ داریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تشریح کرد: رژیم صهیونیستی و حامیانش ۴۵ سال است ترور و تحریم می کنند و از هیچ اقدامی فروگذار نکردند اما مرزهای نبرد را ما از فکه و مجنون به دروازه های تل آویو رساندیم و مردم بدانند سپاه فدای ملت است و جان خویش را برای مردم بی منت تقدیم پیشگاه الهی می کند.

سردار رفیعی آتانی در پایان عنوان کرد: اسرائیل در منطقه سراشیبی سقوط را با شتاب بیشتری طی می کند و با عملیات طوفان الاقصی افکار عمومی دنیا علیه اسراییل قیام کرد و پس از سال ها جبهه مقاومت با اندک امکانات امپراطوری رسانه ای، مظلوم نمایی رژیم اشغالگر و غرب را به زانو در آورد. ما به سخنان و وعده ولی خدا و نایب امام عصر(عج) اعتقاد داریم که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار